alarmy wojskowe

Dzieci uwielbiają to poczucie znaczenia! Również zapytać, czy on / ona może spędzić kilka minut czasu jakości w czasie przerw lub innej porze każdego dnia, dopóki dziecko czuje się lepiej połączone. Można również wnioskować, że dziecko należy umieścić w małej grupie (grupa „przyjaźń”) z pedagoga szkolnego. Zazwyczaj grupy się raz w tygodniu w ciągu 4 do 6 tygodni. To działa cuda!

• Kiedy dziecko jest niepewna o pójściu do szkoły – często jest to lęk separacyjny. Ponownie, słuchać komunikatów dziecka i słuchać twoich. Jak wspomniano powyżej, należy uzyskać pomoc, jeśli czujesz się „poza normalnym zakresem” straty, gdy dziecko idzie do szkoły. Trzeba pomóc jak dziecko, aby dostosować. Niektóre rzeczy, które pomagają się wysłać dziecko z obrazem rodziny lub narysować serce w dłoni ich ręce (i kiedy dziecko nie ty, on / ona może spojrzeć na sercu.). Bądź pozytywnie nastawiony czas będzie można spędzić z nimi po szkole. Wyglądać szczęśliwie! Jeśli dziecko widzi, że płaczesz lub mieć żadnych wątpliwości o ich pójściem do szkoły – dzwonki alarmowe zgaśnie w jego / jej serca i umysłu.

• Kiedy dziecko ma strachu o siebie trip autobusem – Istnieje również pomóc! Uwielbiam uczyć dzieci w każdym wieku, aby przeformułować ich niepokój. Oto szybka wersja.

– Jeśli dziecko może odczytu / zapisu – zrobić 2 pionowe kolumny na papierze. Po lewej stronie znajduje się kolumna do myślenia Uczucia. Sporządź listę wszystkich swoich myśli i uczuć, jak mówią im, nawet jeśli uważasz, że są nieracjonalne. Są to prawdziwe dla dziecka, i potwierdzania ich za ich wystawianie. Proszę oprzeć mówiąc: „Nie czuje się tego,” czy „To głupie” lub „Tylko pozytywne” albo jakieś inne wiadomości o dobrych intencjach, ale raniące. Nie musimy zminimalizować ból, co jest zgodne z prawem dla nich. Druga kolumna jest kolumną Prawdy.
Wpis zawdzięczamy